zaterdag 24 november 2012

Voor de kruissteekliefhebbers

AAN ALLE KRUISSTEEKLIEFHEBBERS!
 
Via de blog van "de borduurvrouw" werden we erop attent gemaakt dat er op een ander blog momenteel een SAL (Stitch A Long) loopt van een Abécédaire (een ABC met andere woorden).
Het is wel in het frans, maar voor kruissteek heb je geen talenknobbel nodig, je moet enkel het telpatroon volgen zoals jullie wel allemaal weten :)
 
Nu komt het:
WIE DOET MEE????
Mijn collega Gerda en ik hebben besloten om mee te doen.  Elke woensdag verschijnt er een nieuw stukje van het totaal, tot nu toe zijn er al 3 verschenen en woensdag komt alweer de 4e!
 
 
Zoiets wordt het ongeveer, de kleur kies je zelf.
 
 
En de beschrijvingen vindt je hier:
 
 
of je gaat op de blog:
en klikt links SALabécédaire en dan krijg je elke keer de beschrijvingen.
 
Ik ben alvast begonnen en plaats morgen de eerste foto, ik heb als kleur grijs gekozen :)


2 opmerkingen:

  1. Ik ben ook een kruisjessteekliefhebster maar het zit ver weg in de kast, want als ik dat ook nog terug ga doen :-) Ik wacht nog een beetje. Maar ik ga mee volgen met jou, want het lijkt me een toffe uitdaging/resultaat. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een heel mooi project. Ik volg het zeker op jouw blog. Voorlopig zit ik volop in mijn brei en haak periode.
    Veel succes!
    Gtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen