maandag 29 oktober 2012

Verslag van 't weekend

Toch snel een verslagje van het weekend.
Natuurlijk heb ik minder gepresteerd dan verwacht (zoals altijd, maar vooral door de spalk) maar toch kan ik jullie wat laten zien... :)
 
Dit heb ik gemaakt voor de dokter die zo vriendelijk was om me vrijdag snel te zien en waardoor ik vandaag al minder pijn heb (zowel door de pillen als de spalk denk ik)
 
 
Hopelijk vindt ze een appeltje leuk!
 
Dan heb ik vrijdag nog wat aan dit geborduurd (het eerste van de 4), maar of dit nu nog zo goed lukt met spalk moet ik nog uittesten.

 
Het is al voor de helft klaar.
 
En tenslotte: mijn groene verrassing!
Daar heb ik goed aan doorgewerkt, maar ik heb ze spijtig genoeg niet afgekregen.
Nog 1 deel moet ik breien en dat is vandaag klaar denk ik.

 
Dan alles nog verder in elkaar naaien en dan krijgen jullie het te zien!!
Morgen of overmorgen valt het doek en zien jullie wat het geworden is.
 


2 opmerkingen:

  1. Fijn dat je vandaag al minder pijn hebt!
    Ik denk zomaar dat de dokter het appeltje wel kan waarderen. Ik ben wel benieuwd naar het groene onbekende... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je met veel dingen te gelijk bezig.
    Gelukkig lukt dat wel allemaal met je spalk.

    groetjes yvonne

    BeantwoordenVerwijderen