woensdag 24 oktober 2012

Iets leuks gekregen

Gisteravond op het clubje hebben we allemaal iets leuks en vooral mooi gekregen van marie-jeanne.
Ze was in juli verjaart maar toen was het geen clubje en nu kregen we voor haar verjaardag allemaal een zelfgemaakt vilten popje.
Om te tonen hoe piepklein het wel is en toch in detail is afgewerkt, heb ik er een vingerhoed naast gelegd.

Wat vinden jullie ervan?  ik heb toch niet overdreven, het is piepklein, maar ongelooflijk mooi!
Bedankt marie-jeanne!

En sinds ik dit heb gezien in de laatste "anna" ben ik weer volop aan het dromen van kerstmis en jeuken mijn handen om aan deze theemuts te beginnen, maar er wachten nog zoveel andere om afgewerkt en/of begonnen te worden, zucht......


Hadden we maar 4 handen en 48 uren in 1 dag en maar 8 uur nodig om te slapen, wat zouden we kunnen handwerken!!!




2 opmerkingen:

  1. Oh, wat een gepriegel dat poppetje! Heel knap werk!
    Wat lief ook dat jullie dat allemaal kregen!
    Die theemuts is ook wel een echt theeMUTS, leuk!
    Doe toch nog maar voorzichtig aan hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Morgen ga ik hier op het werk even bij de dokter langs, die zal me wel verder helpen. Ik doe rustigaan, maar geen handwerk hou ik echt niet lang vol en dan word ik lastig! Ook maar niks, een lastige vrouw in huis :)

    BeantwoordenVerwijderen