dinsdag 1 december 2020

Dinsdag poppendag

 Het is poppendag en met heuglijk nieuws vandaag!

Ja hoor, ik ben gestart met de gnome in elkaar te naaien


en zijn slaapmuts ook natuurlijk.


Met toch wel een beetje trots toon ik mijn "bed time gnome", een patroon van "knitting by post".


Hij is supercute vind ik en is zo'n 25 cm groot.  Hier ga ik zeker nog patronen van maken!

Ondertussen nog iets voor kerst gestart,


wat is nog een klein geheimpje.

Een ster is nog geboren uit een restje sokkenwol en


er liggen er nog 2 klaar om in elkaar te zetten.


Voor kerst heb ik nog veel leuke ideetjes gevonden, maar die zal ik later nog tonen.


Ik ga nu kijken of er ook poppen- of ander nieuws te zien/lezen is bij:

Ria 

Als je ook mee wilt doen aan poppendag, voor een keertje of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideeën te delen en elkaar te inspireren.


5 opmerkingen:

  1. Oh, wat een lieverd! Hij is duidelijk klaar om naar bed te gaan, welterusten manneke!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd! En heel benieuwd naar het geheime project natuurlijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo, dat is een flinke jongen! En je gebreide sterren vind ik zo mooi...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je gnome is super lief!
    Mooie headerfoto ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuke gnome! die sterretjes zijn ook leuk, en succes met het volgende project!

    BeantwoordenVerwijderen