dinsdag 10 maart 2020

Dinsdag poppendag

Yeah, alweer poppendag!

Nee, geen vorderingen aan mijn knuffeltje!
Wel ander nieuws;


Dit boek was al een tijdje niet meer leverbaar tot ik een paar weken terug bericht kreeg dat hij weer voorhanden was en dus werd hij meteen besteld!

Eenmaal toegekomen was er natuurlijk heel veel interesse voor dit boek, zeker door de knuffels hier in huis, die wilden allemaal wel een nieuw vriendje of nieuwe kledij.....


De dames hier in huis kozen meteen een handtasje uit, namelijk deze en


natuurlijk, hoe kan het ook anders, meteen een kleurtje wol en naalden.


En dus, zoals het een goede poppenmoeder betaamt, startte ik dit kleine projectje.


Het tasje werd in elkaar genaaid en van een knoopje voorzien.


Groot is ze niet zoals je kan zien, maar de dames zijn supertevreden!!

Ook werd er een nieuw vriendje uitgekozen, deze muis,

 

maar of die wens meteen in vervulling gaat weet ik nog niet hoor.


Deze kerel was vorige week niet afgeraakt, weet je nog?


Ik breide hem nog een sjaaltje, met dit weer!!! Kan hij best gebruiken!


En zo is ook deze weer klaar om iemand blij te maken!


 En nu ga ik even kijken of er poppen- of ander nieuws is bij

Amilishly,
Angélique,
Blauw en zo,
Corina
Jolanda,
Ria en 
Sandra.

Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! 



7 opmerkingen:

  1. Wat een grappig tasje. Zijn de poppen weer blij.
    Grappig beertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief beertje, mooi tasje.
    Jij bent ook met 100 dingen tegelijk bezig, hoe houd je het overzicht en pregressie in alles?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik snap dat je voor dat boek gevallen bent :) Wat een leukerds! Meteen al een tasje voor de poppendames en wat een mooi tasje. Je beertje is ook weer leuk en wat een vrolijke sjaal. Gezellig blogland, groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig boekje en wat een prachtige tas heb je al gemaakt! Ja, en dat leuke beertje mag er ook zijn. Ik vind dat je behoorlijk veel poppennieuws hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk tasje, ik snap dat de poppen die op hun wensenlijstje zetten.
    En je beertje is ook weer heel leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo'n leuk boek is dit.. ik heb bijna de eekhoorn af. Dan kan ik aan de kleren beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen