dinsdag 6 augustus 2019

Poppendag voor het goede doel

Vandaag geen vorderingen van mijn nieuwe knuffel van vorige week.
Die ligt stil momenteel, waarom nu weer?

Wel, op Facebook kwam hier een verzoek voorbij van de cliniclowns van België.

Speciaal voor onze 25e verjaardag willen wij onze Toet graag in een speciaal feestkleedje stoppen!

Ze zochten mensen die wilden breien, dus heb ik meteen een mailtje gestuurd!

Ze gaan minitruitjes laten breien en die uitdelen dan.  Topidee vond ik meteen.

Dus op naar de winkel en wolletjes halen!!


Dit is Toet met zo'n feesttruitje aan.


Mijn eerste maaksel,


begin van een tweede en


helemaal klaar, nu nog de 25 erop mazen 


en klaar is Kees!!!
Op naar de volgende!! (die staan al op de pennen hoor)


 En nu ga ik even kijken of er poppen- of ander nieuws is bij

Amilishly,
Angélique,
Blauw en zo,
Corina
Jolanda,
Ria en 
Sandra.

Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! 



8 opmerkingen:

  1. Lekkere kleine projectjes en tegelijkertijd goed bezig Rita !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je je hier zo voor inzet en wat ben je al ver!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te zien en leuk om te doen, mooi doel om voor te breien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hè Rita ik heb er ook al bijna 2 klaar moet ze nog dicht naaien en draadjes instoppen, brei jij ze in het rond?

    BeantwoordenVerwijderen