vrijdag 13 juli 2018

Terug naar het begin

In de beginperiode werd mijn blog gekenmerkt door uiltjes, dat was de startfoto van de blog, maar was ook iets wat ik regelmatig gemaakt heb.

Onlangs zag Liene me weer aan een uiltje breien en vroeg meteen: is die voor mij moeke?
Natuurlijk kan je dan geen nee zeggen, dus nam ze hem diezelfde avond mee naar huis.

Wil je dan ook nog een papa en mama uil maken?  En een zusje?

Dat werd beloofd uiteraard.
En kijk wat het geworden is.


Dit is broer links, papa rechts (iets groter) en kleine zus in het midden.


En dit werd mama uil met nadien een tevreden Liene.

Een kinderhart is gauw gevuld, niet?

Met zulke kleine projectjes probeer ik nu weer te starten, wat uiltjes, wat sleutelhangers of theelichtjes en ik heb de nieuwe boek "lappenpoppen 3" gekocht waaruit Liene al een aantal popjes weer gekozen heeft.

Verder wil ik nu echt mijn rouwsjaal afmaken, ben ermee bezig en zal nog een update doen.



10 opmerkingen:

  1. Ha, daar heb ik ook een lief stel van staan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je dit weer hebt opgepakt...
    En wat zijn ze leuk; ik moet lachen om die ondeugende knopenoogjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke uiltjes ❤️

    Liefs,
    Mariam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ja, ik herken ze nog. Wat een leuk gezin. Heerlijk om zo voor Liene te kunnen handwerken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zijn ze je uilenfamilie :)
    Ik zei het toch, Liene gaat je wel helpen ;)
    Ze besteld meteen een hele familie uil en nog lappenpopjes aan toe, dan heb je geen tijd om te piekeren. Natuurlijk is de sjaal belangrijk, die heeft nu al een plekje in je hart. Veel liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat heerlijk dat line je zo aan het werk zet en je gedachtes afleidt!! het blijven schattige uiltjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Niet gek dat Liene ze zo leuk vindt, ze zijn echt schattig, je wordt er vrolijk van!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi de uilenfamilie maar dat je eerst je speciale sjaal af wilt maken begrijp ik best dat is tastbaar. Sterkte meissie

    BeantwoordenVerwijderen