zaterdag 5 maart 2016

Pech! gevallen...

Gisteren was het hier weer een dag om niet te vergeten.
Gisternamiddag ben ik hier thuis gevallen buiten en geen klein beetje!

De huisdokter werd erbij geroepen en die adviseerde om naar spoed te gaan.

Afbeeldingsresultaat voor spoedgevallen

Nodig was dat wel want mijn linkse pink stond niet zo goed.


Gebroken was de conclusie na het nemen van foto's, de andere ledematen bleken wel geschaafd, gekneusd, maar nog heel.


Onder mijn pink was een grote vleeswonde die al gehecht werd en de vinger werd gespalkt, de rechter hand is wat verstuikt en heb ik weinig kracht in nu, maar dat zal wel beteren.


Mijn knieën zijn gezwollen en al mooi blauw.


Ook mijn gezicht kreeg ervan langs, mijn linker wang is dik en ook wat blauw,


maar ook mijn kin dus.

Al met al nog goed afgelopen maar maandag wordt mijn pink nog geopereerd, ze gaan er een pinnetje insteken, dus jullie raden het al, breien zit er niet meteen in.
Gelukkig is Jos er, die mag weer even de verzorger spelen, het houdt hier niet op.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten