dinsdag 9 februari 2016

Poppendag - vervolg van de mandragora's

Vorige week liet ik het kunstwerk van Frouwien al zien aan jullie.
Ze had namelijk uit de boeken van Harry Potter de befaamde "mandragora's" gehaakt, de planten die zo hard schreeuwen en onhandelbaar zijn tot je ze in een pot hebt gezet.


Dit was dus haar eerste exemplaar, ze zien er best boosaardig uit!

Maar ze vond ze toch wel leuk om te haken en daarom besloot ze om voor een zusje te zorgen.


Zo gezegd, zo gedaan, een zusje werd ontworpen en ze waren meteen de beste maatjes, met het nodige lawaai natuurlijk, dat hoef ik jullie niet te vertellen.


Kijk maar, hoe ze toch vriendshap kunnen sluiten als ze willen.


Frouwien gaf ze een tijdelijke woning in deze potten om ze een beetje in bedwang te houden.
Ze heeft beloofd om voor iets beters nog te zorgen in de toekomst en een das krijgen ze ook nog, want met dit winterweer krijgt ze anders nog "snottebellende" plantjes op haar vensterbank.

Knap werk hoor Frouwien en nogmaals bedankt voor het gebruik van je fotomateriaal.

Voor volgende week ga ik mijn best doen om mijn nieuwe knuffel al voor een stukje aan jullie voor te stellen.

Vergeet de andere poppenmoeders niet:


- Es,
Jannie,


Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! Er staan alweer wat nieuwe namen bij, gezellig! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten