maandag 16 november 2015

Polswarmers

Eerst en vooral even stilstaan bij de gebeurtenissen in de wereld.
Echt om stil van te worden, maar ook boos en vol onbegrip, waarom moet dit????
Toch moeten we met zijn allen ons hiertegen verzetten en werken aan vrede.


Een tijdje geleden begon ik ijverig aan groene polswarmers, het was wel even puffen, want het patroon was in het engels geschreven.
Niet dat ik geen engels kan, maar breien in een andere taal is wat anders dan gewoon spreken.

Maar de aanhouder wint en dus toon ik met trots het resultaat.


Dit was het voorbeeld in rood, ik koos groen.


De vorderingen...


de steken even korterbij.


Om te eindigen met dit, nummer 2 staat al op de pennen.
Nu ik het patroontje doorheb zal deze beslist vlotter gaan, nog even geduld dus.


12 opmerkingen:

  1. Prachtig, hoor! Kan zo meedoen aan die mofjes-wedstrijd van dat museum waar ik vorige week een blogje over had!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed gedaan zeg!! Knap dat je hebt doorgezet. Jij hebt straks een heel leuk setje!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. amaai zo sjiek zeg , ge zyt een echte krak hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker warm en toch nog de vingers vrij om door te handwerken :-)
    Ga je deze ook met je breiklasje maken?
    Ik zag dat Marie-Claire haar handschoenen af had, goed gedaan door leerlinge én juf :-)
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn heel mooi. Die ga je met plezier dragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze worden echt heel fraai. Eer van je werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooi en handig als het koud wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat prachtig! ik moet ze ook nog maken, maar dan gehaakt. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je bent wel altijd bezig zo aan je maaksels te zien en ook zo mooi allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je bent wel altijd bezig zo aan je maaksels te zien en ook zo mooi allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtig die polswarmers echt iets dat ik zou kunnen gebruiken.
    groetjes,
    Jacky

    BeantwoordenVerwijderen