zondag 3 mei 2015

Nog wat voorraad voor de tentoonstelling

Ja, ik vind nog steeds dat ik niet genoeg aanbod heb voor de tentoonstelling in juni, dus blijf ik rustig tussenin nog wat spulletjes maken.
Ondertussen heb ik ook al wel geleerd dat ik niet al mijn ideetjes zal kunnen uitvoeren wegens gebrek aan tijd vooral en soms ook gebrek aan goesting.  
Ik handwerk nog altijd maar de laatste tijd ben ik weer moe, zo gaat dat, als je je zorgen maakt in je man en je kinderen en kleinkind en verder alles grotendeels alleen moet runnen, wat soms toch wel wat zwaar uitvalt.

Genoeg nu, even de foto's showen.


Nog maar eens een paar babysokjes, ik heb er 7 nu.


Nog 3 theelichtjes, van het rechtse oranje en het linkse groene heb ik al een groter gemaakt zoals dat in het midden, ik maak nu van elke kleur setjes van 2.
Het middenste is een nieuw modelletje dat ik HIER vond en dat heb ik gemaakt met de nieuwe katoen van de action die je ook in multi-colour kan kopen en ik moet zeggen dat hij goed haakt.  Bovendien is hij echt goed van prijs, een groot voordeel.

Ik denk om nog wat opkikkerpotjes te maken ook.


Deze schattige uiltjes breide mijn zus, ik mag ze mee verkopen en ze gaat er nog maken.
Met dezelfde kleurtjes breide ze een babydekentje maar ik moet de draden nog instoppen en dan maak ik een foto.   Dat mag ik ook verkopen.

Dinsdag is het weer poppendag, niet vergeten!

Van de week plaats ik nog eens een blogje over lente in onze tuin, ik maakte een paar mooie foto's.
Ook mijn werk laat ik dan zien, ik spit momenteel zelf ons moestuintje om omdat Jos het niet kan, elke dag een rijtje of 2-3, het is bijna klaar en dan planten en zaaien.


4 opmerkingen:

  1. mooi Rita komt vast goed en wat jij in je hoofd hebt om te maken en waar je niet aan toe komt onthoud dat weten de mensen niet en dat alleen al geeft rust
    succes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niet gemakkelijk hé om je hoofd leeg te maken. Gelukkig is er het handwerken dat je een beetje kan afleiden.
    xxx
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zal een volle kraam worden, Rita. Chapeau dat je dat allemaal voor elkaar krijgt!
    En dat nu je ook wat (zware) dingen van Jos moet overnemen!!! Sterkte ermee.
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zelf had ik ook gedacht dat mijn hobby mijn gedachten zou kunnen verzetten, maar ik heb er de laatste tijd geen fut meer voor.
    Gewoon doen wat je graag doet en wat goed aanvoelt zeker. ;-)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen