donderdag 6 november 2014

Blij verslag

Misschien is het een beetje gek, maar toch wil ik hier graag het verslag schrijven van de eerste chemobehandeling van hubbie
Omdat jullie allemaal zo attent en lief zijn en altijd zoveel steun geven via de blog vind ik wel dat jullie ook mogen weten hoe het verlopen is.
 
Maandag is dus de eerste behandeling geweest en eigenlijk mag ik wel zeggen dat het vlekkeloos verlopen is.
Hubbie is totaal niet ziek geweest, enkel wat zure oprispingen maar met een middeltje tegen maagklachten was dit snel opgelost.  Verder was hij gisteren vermoeid en wat minder attent wat zich uitte in niet van de eerste keer verstaan wat ik zei of het gewoon niet horen.
Verdere nevenwerkingen hebben we niet ondervonden.
 
Dat is toch KEIGOED!!!
 
 
Zoals je kan zien was dit voor hem de normaalste zaak van de wereld.
Hij las rustig zijn krant, had evenveel eetlust als anders.
Ik heb zelfs bij de portie boterhammen die hij kreeg nog een stokbrood moeten gaan bijkopen omdat hij nog honger had, onvoorstelbaar toch?
 
Maar ik ben heel blij dat het zo verlopen is en ik wil jullie nogmaals bedanken voor de heel veel steunbetuigingen, mailtjes, sms-jes en kaarsjes, het doet deugd.
 
 


21 opmerkingen:

  1. Blij dat het tot nu toe goed verloopt. En dat hij er niet zoveel last van heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Rita. Ik hoop voor jullie dat het tot het gewenste resultaat mag leiden.
    Fijn in ieder geval dat het de eerste keer 'gladjes' verlopen is! Dat geeft moed voor een volgende keer!
    Liefs,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is fijn, hopelijk blijkft het zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn jullie heerlijk positief! Alle goeds gewenst!
    Liefs,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kan alleen maar zeggen, doe zo voort. xxx
    Grtjs
    daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dit te horen dat alles goed verloopt ...
    Lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hey !!! mijnen MDH (= hubbie) heeft dezelfde brooddoos!!! en zo blij dat het goed ging, houden zo hè !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat goed om het horen dat het zonder narigheid verlopen is, de eerste kuur is mooi achter de rug!

    lieve groet, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat fijn dat het zo gaat met de kuur!! Deze is tenminste gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel fijn om zo'n positief bericht te lezen. Nu gaan we met ons allen duimen dat het aanslaat ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. fijn dat je ook dit met ons deelt veel sterkte samen !!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat goed :-) Hopelijk blijft het zo. We duimen in ieder geval.

    Groetjes
    Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat fijn dat het goed verlopen is. Ik duim ook mee dat het zo blijft.
    Liefs, Evita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. gelukkig maar, dat het goed verlopen is! en ik duim mee dat alles goed blijft!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat fijn dat Hubbie de chemokuur zo goed oppakt. En nu nog hopen dat de kuren aanslaan! Dat blijft spannend.
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Absoluut niet gek om te delen ... met velen het leed dragen maakt het altijd net iets makkelijker x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. moed houden , kan het niet dikwijls genoeg zeggen
    groetjes
    Micheline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Fijn dat de eerste er al op zit en hem zo goed is vergaan. Veel sterkte voor de volgende behandelingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. LIEVE RITA EN HUBBIE HEEL VEEL KRACHT EN STERKTE TOEGEWENST ZONNIGE GROET PAULIEN

    BeantwoordenVerwijderen