woensdag 9 april 2014

Clubverslag

Gisteravond was het weer onze wekelijkse clubjesdag.
Alhoewel, we gaan nu wel 2 weken paasverlof nemen.

En met plezier toon ik jullie weer de werkjes van iedereen, we waren met 7.


Marie-Claire kreeg een verzoek van een blogster om 2 kleedjes te breien voor haar kleindochters.
Het eerste hierboven is al klaar.


Met het tweede werd gestart.


Marie-Jeanne maakte paaseitjes in vilt, hier zie je de voor-en achterkanten ervan.


Irma breit een vestje voor haar kleindochter in mooi rood.


Ze is al bezig met de mouwen, dus het zal binnenkort ook wel af zijn.


Arlette naait rustig door aan haar nieuwe naaldschilderij.


En Greta breit een vest voor haar zoon met prachtig inbreiwerk.

Van Nicole haar werk heb ik helaas geen foto, die had alles al ingepakt.


Zelf maakte ik mijn vijfde paasei af en begon aan nummer 6.
Zo zullen mijn 10 nieuwe paaseitjes nog wel afgeraken voor pasen denk ik.



7 opmerkingen:

  1. Ja, dat moet lukken met die paaseieren, je tempo is goed!
    Mooi, al jullie werkjes bijelkaar.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig, al die verschillende werkjes. En die avondjes zijn vast ook leuk.
    Groeten, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allé, de dames hebben weer flink gewerkt. Zo leuk dat we op de hoogte worden gehouden.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat was vast gezellig en productief ook nog. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat weer prachtig allemaal! Groetjes, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. We zijn toch altijd heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ijverig hé Rita groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen