donderdag 27 maart 2014

Kabouters en adventssjaal

Van de week ging ik voor mijn wekelijkse bezoekje aan de kinesiste en zag daar deze leuke kerel staan in haar wachtkamer.
Meteen was ik hem aan het bekijken en ik zei: zoiets zou ik ook nog kunnen maken misschien.
Neem hem mee zei ze, dan heb je een voorbeeld, ik krijg hem wel terug.
Zo gezegd, zo gedaan.  Thuisgekomen haalde ik meteen mijn viltvoorraad uit en begon te meten en te knippen en te naaien.

Ziehier het voorbeeld.


Ja, die zagen jullie al vorige dinsdag natuurlijk :-)


En dit zijn mijn creaties ernaast.  Ik nam ze mee om te tonen en ze wilde graag ook zo eentje.
Dus zal ik er nog een paar moeten maken vrees ik, want ook ik wil er nog wel een paar meer.

Het vervolg van de adventssjaal: dag 16 is af.


Nog 8 te gaan dus!



Nog een rake uitspraak voor diegenen onder ons die dit ook doen.

#citaten #garfield #advies Quote van de week 43-2013 -- Tekstbureau Van Ginneken

Fijne dag!


9 opmerkingen:

  1. Dank voor de grote glimlach die ik kreeg na het lezen van de uitspraak van Garfield!
    Wat heb je een mooie kaboutertjes gemaakt en je sjaal vordert ook al zo goed. Complimenten!
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke Garfield past ook bij mij ( grijns) Leuk word je sjaal en je kabouters ...... oeps ik ben weer es verliefd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja die uitspraak is geweldig. Ik heb het altijd al gedacht....
    En de kabouters niet vergeten hé, die zijn ook prachtig. Waarom verschiet ik er niet van dat er nog meer gaan volgen? Nog veel kabouter plezier.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, een geweldige uitspraak!
    Leuk, zeg, die kabouters! En wat een pronstuk wordt je sjaal.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ze zijn leuk je kabouters en je adventssjaal wordt ook echt mooi,
    groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij ziet ook overal iets in zeg!. Lekker ook weer een stukje verder met de sjaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha leuk die Garfield tekst. En ook je kabouters zijn mooi gelukt.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen