maandag 4 februari 2013

SAL Jeanny

Nog even een update van de SAL van Jeanny.
Zoals jullie weten is vrijdag het 5e en laatste deel verschenen.
Ik ben begonnen met het volgende stuk, maar heb weinig of geen vooruitgang geboekt.
Waarom?
Nu in de voorlaatste rij van de laatste keer had ik een fout gemaakt, dus merkte ik in de 2e nieuwe rij al dat mijn tekening niet uitkwam.
Na lang bestuderen had ik eindelijk de fout gevonden en ja, er zat niets anders op dan uithalen :(
Bijgevolg heb ik 4 rijen opnieuw uitgehaald, maar heb ze inmiddels al terug opnieuw geborduurd.
 
 
Daarom heb ik dus nog maar weinig vooruitgang geboekt.
Tot en met de  donkere rijen onder de kruisjes heb ik moeten uithalen en opnieuw.
Maar nu klopt alles en dat is waar het om draait!
 


6 opmerkingen:

  1. Ooo das echt niet leuk. Jij bent tenminste een doorzetter. Ik weet niet of ik terug alles zou losmaken. Maar ja ge zult wel moeten zeker, anders klopt de rest niet meer.
    Allé nog succes er mee.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat hebben we allemaal wel eens rita, leuk is anders ,sucses gr mery

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, uithalen is minderleuk, daarom heb ik mijn fout laten zitten en een randje gewoon wat breder gemaakt :-)
    Je werkje ziet er beeldig uit in de blauwe kleur !!
    Patti xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dapper dat je dat allemaal uitgehaald hebt en niet gewoon gesmokkeld. De kleurencombi vind ik trouwens nog steeds heel erg leuk! Ben gek op blauw ;-)
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Niet leuk hé Rita als je moet uit trekken maar het is toch heel mooi;de kleuren van de draad zijn ook mooi.Groetjes van Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat achteruit borduren overkomt de beste ;)
    Het wordt in ieder geval wel heel mooi!
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen